Átmenetprobléma
Egyszerű tíz ütés. A treff király folytatást ellopjuk, kiaduzunk és ütünk öt adut meg öt kárót. Ha azonnal nekikezdünk ütéseink lehívásának, jó eséllyel meg is bukjuk a felvételt. Amikor lehívunk három magas kárót valószínűleg észrevesszük, hogy a negyedik kárót a kezünkben fogjuk ütni, és lemaradunk egy káró ütésről. Megpróbáljuk megszöktetni a kőr királyt, de Nyugatnál van az ász. Ki fogunk adni egy treffet és három kőrt.
A felvételt a második ütésben buktuk el. Előre át kellett volna gondolnunk, hogyan tudjuk lehívni ütéseinket. A játék elején kellett volna megterveznünk az ütések sorrendjét. Akkor kellett volna felfedezni, hogy blokkol a káró szín, ha az elosztása nem 2-2. A megoldás, hogy nem lopjuk el a treff királyt, hanem eldobunk rá egy kárót. Így elhárul az akadály. A három káró figura lehívására elfogy összes kárónk a kezünkben, a két kis kárót le tudjuk hívni az asztalról. Előbb persze aduzni kell. Ha Nyugat a második ütésben kárót hívna, az aduzás után káróval asztalra kellene mennünk, és nekünk kellene kihívni a treff dámát. Engednénk ütni Nyugatot, miközben eldobnánk a blokkoló kárót kezünkből.