intelligens kereső

Hogyan aduztassunk a partnerrel?

Partnerünk káró bubi indulása után gondoljuk végig, milyen ellenjáték-taktikát kell választanunk! Kezünkben van vonalunk ereje, nekünk lesz lehetőségünk a játék befolyásolására. Mit szeretnénk, mit hívjon partnerünk a második ütésben?
Ne hagyjuk találgatni, ha van kész játéktervünk! Az asztalon nem sok értéket látunk. A pikk szín nem tűnik veszélyesnek, a felvevőnek nem lesz négyes pikkje, harmadik dámánk tartja a színt. Az asztal egyetlen ütésszerzési lehetősége a dubló treff, lehet, hogy treffet tud lopni a felvevő az asztalon. Ezt kell megakadályoznunk. Elvárhatjuk partnerünktől, hogy kőrt hívjon a második ütésben, különösen, ha van egy kőr figurája? Nem, azonnal vegyük át az irányítást. A káró bubit üssük át az ásszal, nehogy partnerünknek eszébe jusson még egyszer kárót hívni, higgye, hogy a felvevőnél van a király (még nem tudjuk hány kárója van partnerünknek, ki tudja-e számolni káró lapszámunkat). A második ütésben hívjuk meg szingli adunkat. Nem tudjuk, hogyan fog vonalunk másodszor is adut hívni, de mi megtettük az első lépést. A felvevő üt az adu ásszal, majd treff ász, treffel kiadja az ütést. A treff ász lehívásakor látjuk, hogy egy újabb treff hívással mi kerülünk ütésbe, és nem tudunk több adut hívni. Ezért a treff ászba eldobjuk bubinkat. A második treffet partnerünk meg tudja ütni a tízessel és egy újabb adu hívással elveszi az asztal lopási lehetőségét. A felvevő ki fog adni még egy treffet és egy pikket.

A leosztás: