intelligens kereső

Átmenet teremtése

 felv tmenet

Indulás: ♦ K

Próbáljuk meg teljesíteni a felvételt!

Először nézzük vesztőinket: egy kőr, egy káró és két treff. Milyen lehetőségeink vannak, hogy bármelyik vesztőnktől megszabaduljunk? A legegyszerűbb az lenne, ha a pikk ászra eldobnánk egyet, de az asztalra nincs átmenetünk (talán, ha a treff dáma szökik). A másik lehetőség, hogy lopunk egy treffet az asztalon, de ezt az ellenfél valószínűleg megakadályozza. Kihívjuk a treff hármast, Kelet üt a királlyal, adut hív, és a felvételt elbukjuk. Mit rontottunk el?
Ne bízzuk magunkat a lapok fekvésére, vagy az ellenfél hibájára. Próbáljuk meg magunk megoldani a problémánkat. Üssük az indulást, és egyből hívjuk ki a treff bubit! Az ellenfél választhat. Megüti, és adut hív, de akkor a treff dáma megmarad hídnak a pikk ászért. Ha kihagyja, akkor, treff ász, treff lopással megyünk asztalra a pikk ászért, és szűrrel teljesítünk. Aduzni ráérünk később is.